|
|
Brak informacji. |
Strong - Raz w walce pozwala wydostać się z submissiona.
Hard - Raz w walce pozwala przerwać pin przeciwnika.
High Flyer - Daje możliwość wykonania jednej akcji wysokiego ryzyka, która nie może być skontrowana. Nie działa na Signature Moves i Finishery.
Technical - Zawodnik może wykonać 1 akcję, która nie może być skontrowana. Nie można wtedy użyć Finisherów i Signature Moves.
Submissionowiec - Mamy 1 szansę wykonania w meczu Submissiona z zaskoczenia, dzięki czemu zwiększa szansę na poddanie się, może mieć od 3-5 submissionów.
Thief - Zawodnik może raz wykonać finisher lub sygnaturkę przeciwnika.
Kip Up - Zawodnik może 1 raz w meczu przejąć inicjatywę. Można wykonać z zaskoczenia nie można wykonywać finisherów.
Surprise - Zawodnik może wykonać 2 razy pin z zaskoczenia w dowolnym momencie walki. Mogą być piny typu : School Boy Pin, Small Package itd. Tej UM można użyć, także przy kontrach ataku.
Offline